Levertijd 1 tot 2 werkdagen
Gratis verzending op alles
Deskundig advies van onze specialisten
Gratis retourneren binnen 30 dagen

Retourneren

Heeft u een defect product, of een verkeerd artikel ontvangen? Wij helpen u graag verder. Raadpleeg eerst onderstaande, veel voorkomende vragen. Wellicht is de oplossing eenvoudiger dan u denkt!

De bestelling is aangekomen, maar u ziet dat u iets verkeerds heeft besteld, wat moet u doen?

Het kan voor komen dat u een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt het foutief bestelde artikel het beste retour sturen. U stuurt het verkeerde artikel retour naar ons en u besteld vervolgens opnieuw het juiste artikel.

De bestelling is aangekomen, maar u ziet dat u iets verkeerds heeft ontvangen. Wat moet u doen?

In dit geval ligt de fout bij ons en gaan wij meteen aan de slag om dit op te lossen.

Neem foto’s van wat u ontvangen heeft en van de pakbon en neem contact op met onze klantenservice. Zij gaan u vragen deze foto’s te mailen en het foutief geleverde product te retourneren. Verdere instructies krijgt u van de klantenservice.

Wat moet ik doen bij een retourzending?

Bij WAYS heeft u een bedenktermijn van 30 dagen waarin u uw product gratis kan retourneren. Het retourtermijn verloopt 30 dagen na de dag waarop u het product hebt ontvangen.

Het is van belang om goed te checken of het product nog binnen het zichtstermijn van 30 dagen na de levering valt. Is dit niet het geval, dan zal het retour geweigerd worden en terug naar u opgestuurd.

Als een artikel deel uitmaakt van een set, gelieve alleen het defecte artikel aan ons verzenden. Graag duidelijk vermelden in de retouromschrijving wat er kapot is.

Retourartikelen dienen uitsluitend in de originele verpakking, zonder stickers en in volledige nieuwstaat aan ons retour gestuurd te worden.

Om onnodige retourzendingen te voorkomen, vragen wij u bij twijfel om mail of telefonisch contact op te nemen met het team van WAYS. Onze klantenservice is te bereiken via klantenservice@ways.nl of op 0224-783144. Mailen heeft onze voorkeur!

 

Het retourneren van je product proberen we zo makkelijk mogelijk te maken. Hieronder hebben we stap-voor-stap uitgeschreven hoe ons retourproces eruit ziet:

  1. Meld je product(en) retour door te mailen naar klantenservice@ways.nl.
  2. Geef een korte reden op waarom je het artikel retour wil sturen (niet verplicht). Dit maakt het afhandelen van je retour eenvoudiger.
  3. Je ontvangt een e-mail met de vervolgstappen. Daarin vind je ook het retourlabel met het adres waarnaar je jouw pakketje kunt sturen.
  4. Print het label uit en plak deze op de doos. Geen printer? Schrijf dan duidelijk het retournummer en het retouradres op de doos.
  5. Geef je pakketje af bij een PostNL punt.
  6. Na het aanmelden of inplannen van je retour ontvang je altijd een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
  7. Zodra het pakket bij ons binnen is, wordt jouw retour in behandeling genomen. Binnen 48 uur na ontvangst mag je van ons een oplossing verwachten.

Een speciale levering van Transmission retourneren? Bel hiervoor naar onze klantenservice via 0224 -783144. Wij plannen vervolgens samen met u een ophaalafspraak in.