Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Heb je wel een account? Ga dan naar "Mijn Account" en log dan eerst in via de knop “Inloggen”. Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen door op de "In winkelwagen" knop te klikken. Alle artikelen die je in je winkelwagen kunt stoppen zijn op voorraad en direct leverbaar.
Na het klikken op de "In winkelwagen" knop verschijnt een pop-up venster. Hier kun je kiezen om naar je winkelwagen te gaan of door te gaan met winkelen. Zodra je jouw bestelling wilt plaatsen, kun je in het pop-up venster kiezen voor “Ga naar winkelwagen” of door rechtsboven op “winkelwagen” te klikken. In je winkelwagen kan je alle artikelen zien die je in de winkelwagen geplaatst hebt.
Afrekenproces De eerste stap in het afrekenproces, is het invullen van je e-mailadres en een afleveradres. Komt het factuur- en afleveradres niet overeen? Na het invullen van het afleveradres kun je een ander factuuradres invullen. Let op: postbus adres is niet mogelijk.
Betaalmethodes Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. Je kunt je bestelling betalen met één van de onderstaande betaalmethodes:
1. Plaats het gewenste product in je winkelwagentje door op het winkelwagen icoontje te klikken of gebruik de knop 'in winkelwagen'. 2. Vul jouw gegevens in, let goed op dat alles correct is ingevuld. Kies een betaalmethode en druk op 'plaats bestelling'. 3. Nu kan je op jouw gewenste manier betalen en wordt jouw pakketje gereed gemaakt.
Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
Ja zeker, dat is geen probleem. Je kan gewoon bestellen zonder een account aan te hoeven maken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Helaas, dit is niet mogelijk. Om je een snelle verzending te kunnen aanbieden wordt jouw bestelling direct verwerkt zodra deze is geplaatst. Het is dus niet mogelijk om de bestelling te annuleren of wijzigen.