heroicons/outline/package Altijd €3.95 verzendkosten  op alles
heroicons/outline/truck Binnen 30 dagen  gratis retourneren
heroicons/outline/zap Groot assortiment  & snelle levering
heroicons/outline/smile Niet goed, is  geld terug
Bezig met laden...

Bestellen & Betalen

We streven ernaar om uw winkelervaring soepel en probleemloos te laten verlopen. Hier vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen met betrekking tot het bestellen en betalen op WAYS. Lees verder om meer te ontdekken over hoe u moeiteloos kunt bestellen en betalen bij WAYS. Mocht uw vraag niet beantwoord worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder!

Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
  • Heeft u al een account? Log dan eerst in. Heeft u geen account bij ons? Niet getreurd! Bij ons kunt u ook zonder account een bestelling plaatsen.
  • Voeg de item(s) toe aan uw winkelwagen door op het gewenste product te klikken en vervolgens op 'In winkelwagen' te klikken.
  • Klik daarna rechtsboven op 'Winkelwagen'. Hier ziet u de item(s) die u hebt toegevoegd. In dit overzicht is het nog mogelijk om de bestelling aan te passen. U kunt met het plusje (+) het aantal verhogen en met het minnetje (-) het aantal verlagen. Verwijder een product door op het prullenbakje te klikken.
  • Vul vervolgens alle gegevens in en daarna kunt u doorgaan naar betalen.
  • Na het afronden van de betaling ontvangt u binnen 24 uur een bestelbevestiging.
Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Als u een account heeft bij ons kunt u via 'Mijn account' de status van uw bestelling vinden. Tevens worden er e-mailupdates verstuurd met betrekking tot uw bestelling. Het verzendbericht met een track & trace-link wordt uiterlijk op de dag van de levering per e-mail naar u verzonden. Wij adviseren u om voor de zekerheid uw spam- of ongewenste e-mailmap te controleren.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Het ligt eraan hoe ver de bestelling in het bestelproces zit, maar adreswijzigingen zijn nog mogelijk tot de bestelling verzonden is en er nog geen track & trace link verstuurd is. Omdat wij een zeer snelle levering bieden is het meestal niet mogelijk om je bestelling nog te annuleren. U kunt het pakketje het beste aan de deur weigeren en de klantenservice hierover informeren via klantenservice@ways.nl

Wat zijn de verzendkosten?

Maakt u zich geen zorgen over de verzendkosten! Alle producten die wij aanbieden worden gratis bezorgd.

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt de bestelling betalen met één van de onderstaande betaalmethodes:

  • iDeal
  • KBC/CBC
  • PayPal
  • Creditcard (Visa, Maestro en Mastercard)
  • Kortingscode
  • Bancontact
  • Sofort
  • Klarna (+ 2% tot 500 euro)
Hoe bepalen wij bij WAYS onze prijzen?

Bij WAYS vinden wij het belangrijk dat u er vanuit kunt gaan dat u nooit teveel betaalt. Dit zorgt ervoor dat wij dagelijks kijken wat de prijzen in de markt doen. Gaan de prijzen van onze concurrenten naar beneden, dan worden onze prijzen automatisch aangepast naar een nog scherpere prijs. Dit betekent niet dat wij altijd onze prijzen naar beneden aanpassen. Bij incidentele gevallen worden onze prijzen niet aangepast.

 

Ziet u een product toch ergens goedkoper? Dan willen wij graag ons best doen om u toch nog de beste prijs aan te bieden. Dit mag u altijd bij ons melden via klantenservice@ways.nl. Onze specialisten gaan dan direct voor u aan de slag om met een scherpere prijs te komen.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op.