heroicons/outline/package Altijd €3.95 verzendkosten  op alles
heroicons/outline/truck Binnen 30 dagen  gratis retourneren
heroicons/outline/zap Groot assortiment  & snelle levering
heroicons/outline/smile Niet goed, is  geld terug
Bezig met laden...

Chanel Allure Homme Sport Geschenkset Eau de Cologne Travel Spray 20 ml + 2x navulling 20 ml 1 set

Art.nr. : 3145891233001
Chanel Allure Homme Sport Geschenkset

Op voorraad

+ -
heroicons/outline/paper-plane altijd €3.95 verzendkosten
heroicons/outline/open-box binnen 2 werkdagen geleverd

Omschrijving

Chanel Allure Homme Sport Geschenkset

De Chanel Allure Homme Sport Geschenkset is een perfect cadeau voor mannen die houden van een dynamische en verfijnde geurervaring. Deze set bevat het Chanel Allure Homme Cologne Sport Travel Spray (20 ml) en twee navullingen van 20 ml, waardoor de geur altijd binnen handbereik is, ideaal voor onderweg. Het parfum opent met verfrissende citrusnoten, gevolgd door een kruidig hart en een houtachtige basis. De combinatie van vitaliteit en elegantie maakt deze geur geschikt voor dagelijks gebruik en speciale gelegenheden, en een symbool van moderne mannelijkheid.

  • Handige reisformaat van 20 ml voor onderweg
  • Inclusief 2 navullingen voor langdurig gebruik
  • Verfrissende citrusnoten en kruidige houtachtige basis voor dynamische geurervaring
  • Geschikt voor dagelijks gebruik en speciale gelegenheden, belichaamt moderne mannelijkheid.

Geurnoten

  • Topnoten: Citroen, Bergamot, Sinaasappel, Grapefruit, Mandarijn, Aldehyden en Neroli (Oranjebloesem)
  • Hartnoten: Sparhars, Specerijen en Elemi hars
  • Basisnoten: Witte Musk, Peper, Atlasceder, Vetiver en Tonkaboon
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: Chanel Allure Homme Sport Geschenkset Eau de Cologne Travel Spray 20 ml + 2x navulling 20 ml 1 set
Uw waardering:
loader
Bezig met laden...

check-circle U heeft uw review aangeboden ter goedkeuring.

Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA - het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.