Het kan natuurlijk voorkomen dat je het verkeerde artikel hebt besteld. Een foutje kan gebeuren! Je kan het artikel nu het beste retour sturen. Daarna bestel je gewoon het juiste artikel! Gemakkeijk opgelost. Jij blij, wij blij!
In dit geval is het onze fout. We gaan gelijk aan de slag om dit voor je op te lossen. We maken het goed met je, belooft! Neem foto's van de pakpon en het artikel dat je ontvangen hebt en neem contact op met de lieve dames van de klantenservice. Zij gaan je vragen de foto's naar hun te mailen en het verkeerd geleverde product te retouren. Verdere instructies krijg je van de klantenservice.
Bij WAYS heb je een bedenktijd van 30 dagen om je product te retourneren. Deze gaat in op de dag dat je het product hebt ontvangen. Het is belangrijk om goed te cheken of het product nog binnen het zichttermijn van 30 dagen na de levering valt. Als dit niet zo is zal het retour helaas geweigerd worden en terug naar je opgestuurd worden.
Ja zeker, retourneren is gratis. De kosten van het retourneren nemen wij voor onze rekening. Je kan een retourlabel verkrijgen door je bestelling retour aan te melden op het aankoopplatform, of door onze klantenservice te benaderen via klantenservice@ways.nl
Ook al doen wij er alles aan om jouw bestelling netjes en compleet te leveren, is er een keine mogelijkheid dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Neem contact op met de lieve dames van de klantenservice. Hun gaan er alles aan doen om het gewenste product alsnog in goede staat bij jou te leveren.
Neem hiervoor contact op met onze klatnenservice via 0224-783144. Dan wordt er samen met jou een ophaalafspraak ingepland.
Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer je retour is afgehandeld. Mocht je 10 werkdagen na het retourneren van je bestelling nog steeds geen bericht hebben ontvangen over de terugbetaling kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@ways.nl.
Wij helpen je graag verder!
Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je retour is afgehandeld. Meestal is dit wel veel sneller. Doorgaans is de terugbetaling na het afhandelen én accepteren van je retour binnen 2 à 3 dagen verwerkt.
Het kan tot 10 dagan na ontvangst van je retour duren voordat je retour is verwerkt. Mocht je retour hierna nog niet verwerkt zijn kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice en ontvangen we graag een foto van het verzendbewijs van de retourzending per e-mail via klantenservice@ways.nl. Wij gaan dan voor je op onderzoek uit!
1. Plaats het gewenste product in je winkelwagentje door op het winkelwagen icoontje te klikken of gebruik de knop 'in winkelwagen'.
2. Vul jouw gegevens in, let goed op dat alles correct is ingevuld. Kies een betaalmethode en druk op 'plaats bestelling'.
3. Nu kan je op jouw gewenste manier betalen en wordt jouw pakketje gereed gemaakt.
Ja zeker, dat is geen probleem. Je kan gewoon bestellen zonder een account aan te hoeven maken.
Helaas, dit is niet mogelijk. Om je een snelle verzending te kunnen aanbieden wordt jouw bestelling direct verwerkt zodra deze is geplaatst. Het is dus niet mogelijk om de bestelling te annuleren of wijzigen.
Natuurlijk! Wij garanderen dat je een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken. dit is de wettelijke garantie. Zolang je je haardroger alleen gebruikt om je haar te drogen en niet je pasgeverfde muren, komt het wel goed. Als dat niet zo is, zoeken we uiteraard samen met jou naar een gepaste oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen wij een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij jou bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een koelkast of wasmachine bijvoorbeeld langer meegaan dan een dvd-speler of reishaardroger. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van uw artikel.
Wij zullen nóóit jouw persoonlijke gegevens aan derden verkopen of verstrekken die niet betrokken zijn bij het afhandelen van jouw bestelling. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van je gegevens te respecteren en daar zorgvuldig mee om te gaan. Kortom, je hoeft je geen zorgen te maken. Jouw gegevens zijn hartstikke veilig bij ons.
Oops! Dat kan natuurlijk gebeuren. Geen reden voor paniek, jouw wachtwoord is makkelijk weer terug te halen. Klik op 'Mijn account' en daarna op 'Wachtwoord vergeten?' Er wordt gevraagd om je e-mailadres in te voeren. Wanneer je op de knop 'wachtwoord resetten' klikt, wordt er een mail verzonden met daarin de instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Nu kan je weer door met shoppen.
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;
Dag: kalenderdag;
Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden;
Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode;
Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel - waaronder ook begrepen e-mail - dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten, (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
Modelformulier voor herroeping: het in Bijlage I van deze voorwaarden opgenomen Europese modelformulier voor herroeping. Bijlage I hoeft niet ter beschikking te worden gesteld als de consument ter zake van zijn bestelling geen herroepingsrecht heeft;
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.
Wij zijn uw Specialist BV;
Kaagweg 1
1741 LC Schagen
Telefoonnummer: 0224-783144
E-mailadres: klantenservice@ways.nl
KvK-nummer: 73336653
Btw-identificatienummer: NL859468987B01
Indien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de gegevens over de toezichthoudende autoriteit.
Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:
- de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;
- de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimte waar deze is toegekend;
- een verwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
- het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
- de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
- de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
-de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;
- de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
- indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.
In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Bij producten:
De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
- als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
- als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
- bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
- De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
- De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
- Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
- Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.
Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.
Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.
De consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:
- de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht, de kostenvergoeding bij herroeping of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, of;
- de consument niet uitdrukkelijk om de aanvang van de uitvoering van de dienst of levering van gas, water, elektriciteit of stadsverwarming tijdens de bedenktijd heeft verzocht.
De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien:
- hij voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd;
- hij niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn toestemming; of
- de ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen.
Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.
Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:
- Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;
- Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
- Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
- de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
- de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
- Pakketreizen als bedoeld in artikel 7:500 BW en overeenkomsten van personenvervoer;
- Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;
- Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
- Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
- Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
- Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
- De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
- de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
- de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
- deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
- de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Opzegging:
- De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
- De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
- te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
- tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
- altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.
Verlenging:
Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand. De opzegtermijn is ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.
Duur:
Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.
Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. De ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.
De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Postcode 1771 SV in Wieringerwerf
Parttime/Fulltime
Geinteresseerd? Stuur een e-mail naar arnold@ways.nl
Bedrijfsomschrijving
WAYS is een snel groeiende en toonaangevende organisatie in de e-commercebranche. WAYS is als Internationale Online Retailer actief op vele marktplaatsen in binnen- en buitenland en op WAYS.nl. WAYS is een dynamisch bedrijf waar de ambitie vanaf spat en groot wordt gedacht. De cultuur binnen het bedrijf kenmerkt zich als warm en gezellig. Elke dag werkt iedereen keihard om mooie resultaten te behalen en daar is jouw hulp bij nodig!
Functie omschrijving
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Orders picken;
- Bestellingen inpakken;
- Inkomende goederen lossen, tellen en in de schappen plaatsen
Functie eisen
- Je beheerst de Nederlandse taal in spraak en geschrift uitstekend;
- Je kan goed werken met Word en Excel;
- Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
- Pré als je in het bezit bent van een heftruck certificaat
Profiel
- Je woont op maximaal 30 minuten van Wieringerwerf;
- Je kan je hoofd koel houden in stressvolle periodes;
- Je bent in het weekend beschikbaar om te werken;
- Je kan goed het overzicht houden;
- Je bent proactief;
- Je kan snel schakelen en denkt in oplossingen;
- Je kan goed werken in teamverband
Arbeidsvoorwaarden
- Het betreft een aanstelling voor de duur van 1 jaar op 0-uren basis met uitzicht op een contract voor meerdere uren per week;
- Een marktconform salaris op basis van leeftijd en ervaring;
- Je werkt in het magazijn;
- Je werktijden zijn over het algemeen van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. In drukke periodes kan dit afwijken.
WAYS is opzoek naar een Inpak- en orderpick held(in) die ons hardwerkende team komt versterken. Zoek jij een nieuwe uitdaging en zie jij jezelf na het lezen van deze vacature al bij ons werken?
Reageer dan meteen! Stuur je motivatie en CV en dan hoor je snel van ons.
Postcode 1771 SV in Wieringerwerf
Parttime/Fulltime
Geinteresseerd? Stuur een e-mail naar arnold@ways.nl
Bedrijfsomschrijving
WAYS is een snel groeiende organisatie in de e-commercebranche. WAYS is als Internationale Online Retailer actief op vele marktplaatsen in binnen- en buitenland en lanceert binnenkort een eigen website! WAYS is een jong en dynamisch bedrijf waar de ambitie vanaf spat en groot wordt gedacht. De cultuur binnen het bedrijf kenmerkt zich als warm en gezellig. Elke dag werkt iedereen keihard om mooie resultaten te behalen en daar is jouw hulp bij nodig!
Functieomschrijving
De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Magazijnbeheer;
- Afhandeling van bestellingen;
- Het aansturen van het inpakteam;
- Roosters maken;
- Procesverbetering magazijn;
- Inkomende goederen lossen, tellen en in de schappen plaatsen;
Functie-eisen
- Je bent in het bezit van een afgeronde MBO-4 opleiding in de logistieke sector;
- Je hebt minimaal 2 tot 5 jaar werkervaring in de logistieke sector in een soortgelijke functie;
- Je beheerst de Nederlandse taal in spraak en geschrift uitstekend;
- Je kan goed werken met Word en Excel;
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
- Pré als je in het bezit bent van een heftruck certificaat;
Profiel
- Woont op maximaal 30 min van Wieringerwerf;
- Je kunt het hoofd koel houden tijdens stressvolle periodes;
- Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
- Bent in het weekend beschikbaar om te werken;
- Ervaring met het aansturen van een team;
- Kan goed het overzicht houden;
- Je bent proactief;
- Kunt snel schakelen en denkt in oplossingen;
- Je kunt nauwkeurig werken;
Arbeidsvoorwaarden
- Het betreft een aanstelling voor de duur van 1 jaar voor 40 uur per week met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
- Een marktconform salaris op basis van leeftijd, opleiding en ervaring;
- Pensioenregeling;
- Werkt in het magazijn;
- Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur. In drukke periodes kan dit afwijken;
WAYS is opzoek naar een ervaren teamleider logistiek die leiding geeft aan het magazijnteam! Beschik jij over de juiste drive, ben jij net als ons enorm ambitieus, zoek jij een nieuwe fulltime uitdaging en zie jij jezelf na het lezen van deze vacature al bij ons werken?
Reageer dan meteen! Stuur je motivatie en CV en dan hoor je snel van ons.
Postcode 1771 SV in Wieringerwerf
Parttime/Fulltime
Geinteresseerd? Stuur een e-mail naar arnold@ways.nl
Bedrijfsomschrijving
WAYS is een snel groeiende en toonaangevende organisatie in de e-commercebranche. WAYS is als Internationale Online Retailer actief op vele marktplaatsen in binnen- en buitenland en op WAYS.nl. WAYS is een dynamisch bedrijf waar de ambitie vanaf spat en groot wordt gedacht. De cultuur binnen het bedrijf kenmerkt zich als warm en gezellig. Elke dag werkt iedereen keihard om mooie resultaten te behalen en daar is jouw hulp bij nodig!
Functie omschrijving
Als logistiek manager ben je verantwoordelijk voor de optimale beheersing van de dagelijkse goederenstroom. Je coördineert alle activiteiten met betrekking tot goederenontvangst, opslag, orderpick en distributie. Jij als manager logistiek draagt zorg voor het beheer en de controle van alle logistiek gerelateerde activiteiten binnen de organisatie en bewaakt alle logistieke doelstellingen van de organisatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de stock control. Hier zijn de servicegraad en voorraadhoogte de belangrijkste parameters en ben jij verantwoorddelijke voor de meest optimale invulling daarvan.
Gezien het belang van een goede logistiek binnen onze markt is het belangrijk dat er voldoende aandacht is voor de toekomst en de ontwikkeling van de logistieke performance voor ons bedrijf. Jij als logistiek manager bent in staat om bestaande bedrijfsprocessen te analyseren en te verbeteren waar nodig.
De functie kent een grote mate van zelfstandigheid. Jij als logistiek manager geeft direct leiding aan het team logistiek. In totaal bestaat de afdeling logistiek uit plm 40 medewerkers. Daarnaast maak jij als logistiek manager deel uit van het managment team.
Functie-eisen
Minimaal HBO/WO werk- en denkniveau op logistiek gebied;
Kennis van logistieke processen
3 tot 5 jaar leidinggevende werkervaring;
Analytisch inzicht;
Kwaliteitsbewust zijn en klantgericht
Toekomstgerichte visie op logistiek;
In staat om zelf veranderingen in gang te zetten en te managen;
Je bent positief kritisch en hebt het vermogen in teamverband te werken en tot noodzakelijke verbeteringen te komen. Daarnaast ben je in staat om medewerkers te motiveren, coachen en begeleiden;
Tevens verwachten wij een resultaatgerichte, besluitvaardige en zelfstandige houding
Arbeidsvoorwaarden
- Het betreft een aanstelling voor de duur van 1 jaar voor 40 uur per week met uitzicht op een vast contract;
- Je ontvangt een marktconform salaris op basis van leeftijd en opleiding;
- Je werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00. In drukke periodes kan dit afwijken
- Reiskostenvergoeding conform regeling WAYS
Het verzendbericht wordt uiterlijk de dag van de levering per e-mail naar je toegestuurd. Controleer voor de zekerheid even je spam of ongewenste e-mail.
Of het mogelijk is om je adres te wijzigen ligt eraan hoe ver je bestelling in het bestelproces is. Mocht je kort na het bestellen achter een adresfout komen kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl.
Indien er al een track & trace bekend is kan onze klantenservice je helaas niet meer helpen. Dan kan je het beste zelf even contact opnemen met de bezorgddienst.
De bezorgdienst zal proberen het pakket bij je buren of een afhaalpunt af te geven. Hierover zal je een melding krijgen op de track & trace pagina en/of zal er een briefje in de brievenbus worden gegooid. Houdt dus goed je track & trace in de gaten.
Vaak kan je zelf via de website van de vervoerder je klacht indienen. Je mag je klacht ook mailen naar klantenservice@ways.nl; dan zullen wij je klacht indienen bij de bezorgdienst.
In het belang van duurzaamheid hergebruiken wij dozen. Ook dozen met kleine beschadigingen. Controleer eerst de inhoud van het pakket, want de kans is groot dat het artikel niet beschadigd is. Zie je toch een beschadiging? Maak dan direct foto's van de ontvangen levering en de pakbon. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl
We doen er alles aan om je pakket optijd bij je te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden helaas gebeuren dat je bestelling een vertraging oploopt bij de bezorgdienst. Doorgaans wordt de bestelling alsnog de volgende werkdag afgeleverd. Houdt daarom goed je track & trace in de gaten. Wanneer de bestelling 2 werkdagen na de afgesproken leverdatum nog altijd niet is afgeleverd kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl
Je kan je bestelling pas via de track & trace volgen wanneer de bezorgddienst het pakket ook daadwerkelijk heeft ingescand op het depot. Vaak wordt een track & trace code dus pas 's avonds, of zelfs de volgende dag actief. Wanneer de traceercode nog niet actief is betekent dit dus niet dat je pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten.
Helaas hebben wij (nog) geen monteurs in dienst om je bestelling te monteren. Je dient je artikel dus zelf in elkaar te zetten.
Omdat wij geen fysieke winkel hebben is het niet mogelijk om je bestelling op te komen halen. Onze excuses!
Wij maken gebruik van verschillende bezorgdiensten. Welke dienst wij gebruiken hangt af van het artikel en de levertijd. Wij werken samen met postNL, DPD, Instabox en PACKS. Voor pallet leveringen wordt gebruik gemaakt van transportbedrijf Transmission.
Je ontvangt een track & trace code om de levering te kunnen volgen. Vaak zal Transmission je telefonisch benaderen om een afspraak voor de levering te maken.
Omdat wij een zeer snelle levering bieden is het meestal niet mogelijk om je bestelling nog te annuleren. Je kan je pakketje het beste aan de deur weigeren en de klantenservice hierover informeren via klantenservice@ways.nl.
Wanneer je niet in de gelegenheid bent om je pakket af te halen bij het pakketpunt zal deze na 7 à 10 werkdagen automatisch retour naar ons magazijn worden teruggestuurd. Het is handig om onze klantenservice daar alvast van op de hoogte te stellen vai klantenservice@ways.nl.
Dit is vervelend! Vraag even na of de bestelling bij de buren is geleverd en kijk goed na of het pakket niet rondom huis is gelegd. Als het pakket echt niet geleverd blijkt kan je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl. Wij zullen een onderzoek naar de levering starten bij de bezorgdienst en je verder helpen.