- Meld je product(en) retour aan door te mailen naar klantenservice@ways.nl
- Geef een korte reden op waarom je het artikel retour wilt sturen. (Niet verplicht, het maakt het afhandelen van jouw pakketje alleen eenvoudiger.)
- Je ontvangt een e-mail met de vervolgstappen. Daarin vind je ook het retourlabel met het adres waarnaar je jouw pakketje kunt sturen.
- Print het label uit en plak deze op de doos. Geen printer? Schrijf dan duidelijk het retournummer op het retouradres op de doos.
- Geef je pakketje af bij een PostNL punt.
- Na het aanmelden of inplannen van je retour ontvang je altijd een Track & Trace code waarmee je het pakket kan volgen.
- Zodra het pakket bij ons binnen is, wordt jouw retour in behandeling genomen. Binnen 48 uur na ontvangst kan je van ons een oplossing verwachten.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je het verkeerde artikel hebt besteld. Een foutje kan gebeuren! Je kan het artikel nu het beste retour sturen. Daarna bestel je gewoon het juiste artikel! Gemakkeijk opgelost. Jij blij, wij blij!
In dit geval is het onze fout. We gaan gelijk aan de slag om dit voor je op te lossen. We maken het goed met je, belooft! Neem foto's van de pakpon en het artikel dat je ontvangen hebt en neem contact op met de lieve dames van de klantenservice. Zij gaan je vragen de foto's naar hun te mailen en het verkeerd geleverde product te retouren. Verdere instructies krijg je van de klantenservice.
Bij WAYS heb je een bedenktijd van 30 dagen om je product te retourneren. Deze gaat in op de dag dat je het product hebt ontvangen. Het is belangrijk om goed te cheken of het product nog binnen het zichttermijn van 30 dagen na de levering valt. Als dit niet zo is zal het retour helaas geweigerd worden en terug naar je opgestuurd worden.
Ja zeker, retourneren is gratis. De kosten van het retourneren nemen wij voor onze rekening. Je kan een retourlabel verkrijgen door je bestelling retour aan te melden op het aankoopplatform, of door onze klantenservice te benaderen via klantenservice@ways.nl
Ook al doen wij er alles aan om jouw bestelling netjes en compleet te leveren, is er een keine mogelijkheid dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Neem contact op met de lieve dames van de klantenservice. Hun gaan er alles aan doen om het gewenste product alsnog in goede staat bij jou te leveren.
Neem hiervoor contact op met onze klatnenservice via 0224-783144. Dan wordt er samen met jou een ophaalafspraak ingepland.
Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer je retour is afgehandeld. Mocht je 10 werkdagen na het retourneren van je bestelling nog steeds geen bericht hebben ontvangen over de terugbetaling kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@ways.nl.
Wij helpen je graag verder!
Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je retour is afgehandeld. Meestal is dit wel veel sneller. Doorgaans is de terugbetaling na het afhandelen én accepteren van je retour binnen 2 à 3 dagen verwerkt.
Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je retour is afgehandeld. Meestal is dit wel veel sneller. Doorgaans is de terugbetaling na het afhandelen én accepteren van je retour binnen 2 à 3 dagen verwerkt.
- 1. Plaats het gewenste product in je winkelwagentje door op het winkelwagen icoontje te klikken of gebruik de knop 'in winkelwagen'.
- 2. Vul jouw gegevens in, let goed op dat alles correct is ingevuld. Kies een betaalmethode en druk op 'plaats bestelling'.
- 3. Nu kan je op jouw gewenste manier betalen en wordt jouw pakketje gereed gemaakt
Ja zeker, dat is geen probleem. Je kan gewoon bestellen zonder een account aan te hoeven maken.
Helaas, dit is niet mogelijk. Om je een snelle verzending te kunnen aanbieden wordt jouw bestelling direct verwerkt zodra deze is geplaatst. Het is dus niet mogelijk om de bestelling te annuleren of wijzigen.
Natuurlijk! Wij garanderen dat je een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken. dit is de wettelijke garantie. Zolang je je haardroger alleen gebruikt om je haar te drogen en niet je pasgeverfde muren, komt het wel goed. Als dat niet zo is, zoeken we uiteraard samen met jou naar een gepaste oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen wij een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij jou bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een koelkast of wasmachine bijvoorbeeld langer meegaan dan een dvd-speler of reishaardroger. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van uw artikel.
Wij zullen nóóit jouw persoonlijke gegevens aan derden verkopen of verstrekken die niet betrokken zijn bij het afhandelen van jouw bestelling. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van je gegevens te respecteren en daar zorgvuldig mee om te gaan. Kortom, je hoeft je geen zorgen te maken. Jouw gegevens zijn hartstikke veilig bij ons.
Oops! Dat kan natuurlijk gebeuren. Geen reden voor paniek, jouw wachtwoord is makkelijk weer terug te halen. Klik op 'Mijn account' en daarna op 'Wachtwoord vergeten?' Er wordt gevraagd om je e-mailadres in te voeren. Wanneer je op de knop 'wachtwoord resetten' klikt, wordt er een mail verzonden met daarin de instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Nu kan je weer door met shoppen.
Het verzendbericht wordt uiterlijk de dag van de levering per e-mail naar je toegestuurd. Controleer voor de zekerheid even je spam of ongewenste e-mail.
Of het mogelijk is om je adres te wijzigen ligt eraan hoe ver je bestelling in het bestelproces is. Mocht je kort na het bestellen achter een adresfout komen kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl.
Indien er al een track & trace bekend is kan onze klantenservice je helaas niet meer helpen. Dan kan je het beste zelf even contact opnemen met de bezorgddienst.
De bezorgdienst zal proberen het pakket bij je buren of een afhaalpunt af te geven. Hierover zal je een melding krijgen op de track & trace pagina en/of zal er een briefje in de brievenbus worden gegooid. Houdt dus goed je track & trace in de gaten.
Vaak kan je zelf via de website van de vervoerder je klacht indienen. Je mag je klacht ook mailen naar klantenservice@ways.nl; dan zullen wij je klacht indienen bij de bezorgdienst.
In het belang van duurzaamheid hergebruiken wij dozen. Ook dozen met kleine beschadigingen. Controleer eerst de inhoud van het pakket, want de kans is groot dat het artikel niet beschadigd is. Zie je toch een beschadiging? Maak dan direct foto's van de ontvangen levering en de pakbon. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl
We doen er alles aan om je pakket optijd bij je te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden helaas gebeuren dat je bestelling een vertraging oploopt bij de bezorgdienst. Doorgaans wordt de bestelling alsnog de volgende werkdag afgeleverd. Houdt daarom goed je track & trace in de gaten. Wanneer de bestelling 2 werkdagen na de afgesproken leverdatum nog altijd niet is afgeleverd kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl
Je kan je bestelling pas via de track & trace volgen wanneer de bezorgddienst het pakket ook daadwerkelijk heeft ingescand op het depot. Vaak wordt een track & trace code dus pas 's avonds, of zelfs de volgende dag actief. Wanneer de traceercode nog niet actief is betekent dit dus niet dat je pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten.
Helaas hebben wij (nog) geen monteurs in dienst om je bestelling te monteren. Je dient je artikel dus zelf in elkaar te zetten.
Omdat wij geen fysieke winkel hebben is het niet mogelijk om je bestelling op te komen halen. Onze excuses!
Wij maken gebruik van verschillende bezorgdiensten. Welke dienst wij gebruiken hangt af van het artikel en de levertijd. Wij werken samen met postNL, DPD, Instabox en PACKS. Voor pallet leveringen wordt gebruik gemaakt van transportbedrijf Transmission.
Je ontvangt een track & trace code om de levering te kunnen volgen. Vaak zal Transmission je telefonisch benaderen om een afspraak voor de levering te maken.
Omdat wij een zeer snelle levering bieden is het meestal niet mogelijk om je bestelling nog te annuleren. Je kan je pakketje het beste aan de deur weigeren en de klantenservice hierover informeren via klantenservice@ways.nl.
Wanneer je niet in de gelegenheid bent om je pakket af te halen bij het pakketpunt zal deze na 7 à 10 werkdagen automatisch retour naar ons magazijn worden teruggestuurd. Het is handig om onze klantenservice daar alvast van op de hoogte te stellen vai klantenservice@ways.nl.
Dit is vervelend! Vraag even na of de bestelling bij de buren is geleverd en kijk goed na of het pakket niet rondom huis is gelegd. Als het pakket echt niet geleverd blijkt kan je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@ways.nl. Wij zullen een onderzoek naar de levering starten bij de bezorgdienst en je verder helpen.