heroicons/outline/package Altijd €3.95 verzendkosten  op alles
heroicons/outline/truck Binnen 30 dagen  gratis retourneren
heroicons/outline/zap Groot assortiment  & snelle levering
heroicons/outline/smile Niet goed, is  geld terug
Bezig met laden...

Service & Garantie

We begrijpen dat service en garantie belangrijke aspecten zijn van uw winkelervaring. Deze pagina is speciaal samengesteld om u te voorzien van duidelijke antwoorden op vragen met betrekking tot service en garantie. Of het nu gaat om informatie over garantieclaims of andere servicegerelateerde vragen. We streven ernaar om u hier van uitgebreide en behulpzame informatie te voorzien. Mocht uw vraag niet beantwoord worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder!

Veelgestelde vragen
Wat gebeurt er als mijn product kapot gaat of niet naar behoren werkt na aankoop?

Garantie vinden wij een belangrijk onderdeel. Het kan natuurlijk gebeuren dat een product kapot gaat of niet goed werkt. Heel vervelend en jammer natuurlijk! Maar maak u geen zorgen. Op uw aankoop is altijd een wettelijke garantie van toepassing. Soms is er ook een fabrieksgarantie, afhankelijk van het product. Als iets eerder kapot gaat dan zou moeten, gaan we meteen op zoek naar de beste oplossing. Dit kan bijvoorbeeld resulteren in een vervanging van het product, een reparatie of een terugbetaling van het aankoopbedrag.

 

Twijfelt u of uw bestelling onder de garantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice, daar kunnen we u verder helpen. We raden u aan om alvast foto's of een video van het product te maken. Zo kunnen we u het snelst helpen.

Welke situaties vallen niet onder de garantie?

De garantie geldt niet indien:

  • U zelf hebt geprobeerd de geleverde producten te repareren en/of aanpassen;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld, onzorgvuldig zijn behandeld of als ze in strijd zijn met de instructies van de verkoper en/of de verpakking;
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen met betrekking tot de aard of kwaliteit van de gebruikte materialen.
Hoelang duurt de garantieperiode van mijn gekochte product(en)?

De duur van de garantie hangt van het artikel af. De garantie die wij u bieden is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een koelkast of wasmachine bijvoorbeeld langer meegaan dan een dvd-speler of föhn. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, ziet u in de documentatie van het desbetreffende artikel.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op.