Heb je een defect product of een verkeerd artikel ontvangen? Wij schieten je te hulp! Kijk eerst even naar onderstaande, veel voorkomende vragen. Misschien is de oplossing makkelijker dan je denkt!
LET OP! Retourartikelen dienen uitsluitend in de originele verpakking, zonder stickers en in volledige nieuwstaat aan ons retour gestuurd te worden.
Geef een korte reden op waarom je het artikel retour wilt sturen. (Niet verplicht, het maakt het afhandelen van jouw pakketje alleen eenvoudiger.)
Je ontvangt een e-mail met de vervolgstappen. Daarin vind je ook het retourlabel met het adres waarnaar je jouw pakketje kunt sturen.
Print het label uit en plak deze op de doos. Geen printer? Schrijf dan duidelijk het retournummer op het retouradres op de doos.
Geef je pakketje af bij een PostNL punt.
Na het aanmelden of inplannen van je retour ontvang je altijd een Track & Trace code waarmee je het pakket kan volgen.
Zodra het pakket bij ons binnen is, wordt jouw retour in behandeling genomen. Binnen 48 uur na ontvangst kan je van ons een oplossing verwachten.
Mijn bestelling is aangekomen, maar ik heb een verkeerd artikel besteld. Wat nu?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je het verkeerde artikel hebt besteld. Een foutje kan gebeuren! Je kan het artikel nu het beste retour sturen. Daarna bestel je gewoon het juiste artikel! Gemakkeijk opgelost. Jij blij, wij blij!
Mijn bestelling is aangekomen, maar ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
In dit geval is het onze fout. We gaan gelijk aan de slag om dit voor je op te lossen. We maken het goed met je, belooft! Neem foto's van de pakpon en het artikel dat je ontvangen hebt en neem contact op met de lieve dames van de klantenservice. Zij gaan je vragen de foto's naar hun te mailen en het verkeerd geleverde product te retouren. Verdere instructies krijg je van de klantenservice.
Hoe lang is de bedenktijd?
Bij WAYS heb je een bedenktijd van 30 dagen om je product te retourneren. Deze gaat in op de dag dat je het product hebt ontvangen. Het is belangrijk om goed te cheken of het product nog binnen het zichttermijn van 30 dagen na de levering valt. Als dit niet zo is zal het retour helaas geweigerd worden en terug naar je opgestuurd worden.
Is retourneren gratis?
Ja zeker, retourneren is gratis. De kosten van het retourneren nemen wij voor onze rekening. Je kan een retourlabel verkrijgen door je bestelling retour aan te melden op het aankoopplatform, of door onze klantenservice te benaderen via klantenservice@ways.nl
Mijn product is beschadigd geleverd. En nu?
Ook al doen wij er alles aan om jouw bestelling netjes en compleet te leveren, is er een keine mogelijkheid dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Neem contact op met de lieve dames van de klantenservice. Hun gaan er alles aan doen om het gewenste product alsnog in goede staat bij jou te leveren.
Ik wil een speciale levering van Transmission retourneren. Hoe doe ik dat?
Neem hiervoor contact op met onze klatnenservice via 0224-783144. Dan wordt er samen met jou een ophaalafspraak ingepland.
Hoe weet ik of mijn retour is verwerkt?
Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer je retour is afgehandeld. Mocht je 10 werkdagen na het retourneren van je bestelling nog steeds geen bericht hebben ontvangen over de terugbetaling kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@ways.nl. Wij helpen je graag verder!
Hoe lang duurt het voor de terugbetaling is verwerkt?
Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je retour is afgehandeld. Meestal is dit wel veel sneller. Doorgaans is de terugbetaling na het afhandelen én accepteren van je retour binnen 2 à 3 dagen verwerkt.
Mijn retour is na 10 werkdagen niet verwerkt. Wat nu?
Het kan tot 10 dagan na ontvangst van je retour duren voordat je retour is verwerkt. Mocht je retour hierna nog niet verwerkt zijn kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice en ontvangen we graag een foto van het verzendbewijs van de retourzending per e-mail via klantenservice@ways.nl. Wij gaan dan voor je op onderzoek uit!