heroicons/outline/package Altijd €3.95 verzendkosten  op alles
heroicons/outline/truck Binnen 30 dagen  gratis retourneren
heroicons/outline/zap Groot assortiment  & snelle levering
heroicons/outline/smile Niet goed, is  geld terug
Bezig met laden...

Verzenden & Bezorgen

Wij begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling snel en veilig bij u te laten aankomen. Deze pagina is ontworpen om antwoord te geven op al uw vragen over levertijden, bezorgkosten en meer. Hier vindt u de benodigde details om uw bestel- en verzendervaring probleemloos te laten verlopen bij WAYS. Mocht uw vraag niet beantwoord worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder!

Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd?

Als u een bestelling plaatst vóór 09:30 uur op werkdagen dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog geleverd. Plaatst u ná 09:30 uur een bestelling op werkdagen dan wordt deze de volgende dag geleverd. Bestelt u in het weekend voor zondag 23.59 uur? Dan wordt de bestelling op maandag geleverd. Met uitzondering van feestdagen en levering op de Waddeneilanden.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wij maken gebruik van diverse bezorgdiensten (DPD, PostNL, Packs, GLS, Trunkrs en diverse palletvervoerders). De bezorgdienst zal proberen het pakket bij uw buren of een afhaalpunt af te geven. Hierover zal u een melding krijgen op de track & trace pagina en/of zal er een briefje in de brievenbus worden gegooid. Houd dus goed de track & trace in de gaten. Vanuit ons krijgt u nadat het pakket is ingepakt een ‘verzendbevestiging’. In deze mail ontvangt u een link naar uw persoonlijke traceercode pagina. Op deze pagina worden alle updates bijgehouden omtrent uw bestelling.

De verpakking van mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik nu doen?

In het belang van duurzaamheid hergebruiken wij dozen. Ook dozen met kleine beschadigingen. Wij vragen u om eerst de inhoud van het pakket te controleren. De kans is namelijk groot dat het artikel niet beschadigd is. Indien uw bestelling toch écht beschadigd is, dan willen wij u vragen om enkele foto’s te maken. U kunt de foto’s, samen met uw bestelnummer mailen naar: klantenservice@ways.nl. Wij zorgen dan spoedig voor een gepaste oplossing.

Ik heb een klacht over de bezorging.

Wat vervelend dat u een klacht heeft over de bezorging. Wij werken met verschillende bezorgdiensten. Helaas kan het voorkomen dat de bezorging niet naar uw wens is verlopen. Wij nemen uw klacht serieus en koppelen dit terug aan de bezorgdienst zelf. Wij willen u vragen om uw klacht samen met uw bestelnummer te mailen naar: klantenservice@ways.nl.

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

Soms kan het voorkomen dat u het verkeerde adres heeft ingevuld bij uw bestelling. Dat kan gebeuren! Omdat een bestelling bij ons altijd zeer snel wordt ingepakt en verzonden is het van groot belang om zo spoedig mogelijk uw adreswijziging door te geven. Wij adviseren u om telefonisch contact met ons op te nemen op het telefoonnummer: 0224-783144.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Wat vervelend dat u uw bestelling wilt annuleren. In veel gevallen is uw pakket reeds ingepakt en verzonden met onze vervoerders. Een nieuwe bestelling wordt veelal binnen 30 minuten ingepakt en binnen 2 uur opgehaald door de bezorger. Als u toch de bestelling wilt annuleren, dan kan dit telefonisch via 0224-783144.

 

Mocht uw bestelling al zijn verzonden dan raden wij u aan om uw bestelling te weigeren aan de deur. In dat geval wordt het pakket automatisch teruggezonden naar ons. Wanneer het terug is bij ons in het magazijn wordt de terugbetaling direct geactiveerd.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op.